Verbeterpunten

We doen elke dag ons best om ouders en kinderen de beste opvang te bieden. Toch zou het kunnen dat je niet tevreden bent. Laat het ons weten! We staan open voor jouw feedback en lossen problemen graag samen op. We horen natuurlijk ook graag waar je wel tevreden over bent! Vertel het aan een medewerker, of vul het opmerkingenformulier in.

Onze klachtenregeling in het kort​

  1. Bespreek je klacht met de medewerker in kwestie en probeer samen een oplossing te vinden.
  2. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de manager via het servicebureau, telefoonnummer: 0347 366 660
  3. Nog geen oplossing? Je kunt een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. Deze behandelen we volgens ons klachtenreglement.
  4. Wil je geen officiële klacht indienen maar bijvoorbeeld een tip, suggestie of compliment achterlaten dan kan dit via het ‘opmerkingenformulier’.

Wanneer we er samen niet uitkomen en je klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kun je jouw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijk Klachtenloket Kinderopvang. De allerlaatste mogelijkheid is het voorleggen van een klacht bij de Geschillencommissie Kinderopvang.

Je kunt ervan op aan dat wij jouw opmerkingen ter harte nemen, openstaan voor verbeteringen en dat we ons uiterste best doen om onze dienstverlening te verbeteren, zodat jij tevreden bent over de opvang van jouw kind.